Sok Z Buraka

miejsce
w rankingu

--

Sok Z Buraka
4.5
opinii: 2

Sok Z Buraka znajduje się w rankingach Najlepsze produkty - odżywianie

Zapoznaj się z ulotką Sok Z Buraka

Wzmacniająca moc buraków

Buraki znane są większości wyłącznie jako dodatek do obiadu. Cenne wartości odżywcze buraków wciąż pozostają niedocenione. Dlatego następnym razem wybierając się na zakupy, warto pochylić się nad tymi czerwonymi bulwami, które kryją w sobie wiele dobra w postaci witamin, minerałów i związków roślinnych. Zdaniem lekarzy, codzienne picie soku z buraków skutecznie obniża ciśnienie krwi. Składniki zawarte w warzywach biorą udział w procesie powstawania czerwonych krwinek, a także sprzyjają trawieniu oraz wspomagają zbyt leniwy metabolizm. To jednak nie wszystko – rola buraków w naszej diecie jest niezwykle ważna.

Rubin wśród warzyw

Burak czerwony, a właściwie burak ćwikłowy, uprawiany jest od dawna. Wcześniej służył jako pokarm dla trzody chlewnej, z czasem buraki znalazły swe miejsce w kuchni, jako dodatek do mięs i ziemniaków. Ale jedzenie buraków wyłącznie w formie surówki to wielki grzech i szkoda dla naszego zdrowia oraz samopoczucia. Za najwartościowszy uważa się świeży sok z buraków. Ze względu na zawartość cennych składników mineralnych lepiej zrezygnować z gotowania warzyw w wodzie – po obróbce termicznej traci swe wartości. O wiele lepiej upiec buraki w piekarniku, po czym wystarczy zdjąć skórkę, by burak był gotowy do jedzenia.

Niedocenione wartości odżywcze

Codzienne picie soku wzmacnia odporność dzięki zawartości przeciwutleniaczy (najcenniejsza jest spośród nich betanina), usprawnia pracę układu krwionośnego, wspomaga leczenie anemii, a nawet białaczki. Spożywanie buraków jest szczególnie ważne dla kobiet w ciąży, ponieważ warzywa posiadają sporo kwasu foliowego, żelaza oraz błonnika. Picie soku z buraków przysłuży się również kobietom w okresie klimakterium, ze względu na łagodzenie objawów menopauzy, takich jak postępujące problemy z osteoporozą, kołatanie serca, nagłe migreny i ataki duszności. Osobom gustującym w potrawach, które zakwaszają organizm, również zaleca się częstsze jedzenie buraków z racji ich właściwości zasadowych – buraki stosuje się w dietetyce jako produkty oczyszczające organizm i regulujące pracę jelit.

Zamiast kawy sok z buraków

Sok z warzyw służy też jako swoisty napój energetyczny – poprawia samopoczucie dzięki zawartości witamin, koi nerwy i poprawia koncentrację. Powinny sięgnąć po niego osoby, które czują się przemęczone, długo pracują i żyją w ciągłym stresie, a także ci, którzy odczuwają apatię w związku ze zmianami atmosferycznymi. Potas i żelazo to główne pierwiastki, jakie znajdują się w burakach, ale obok nich znaleźć można również magnez, wapń, mangan czy błonnik. Jedzenie buraków oczyści organizm z kwasu moczowego, którego zbyt wysokie stężenie w organizmie doprowadza do niewydolności nerek oraz dny moczanowej.

Buraki można przyrządzać na wiele sposobów – pieczone lub gotowane, w formie zupy czy soku, jako dodatek lub osobny posiłek. Do dań z buraków można dodać aromatyczną przyprawę myśliwską, która nada posiłkowi mocnego charakteru. Z głodem między posiłkami skutecznie poradzą sobie słodkie figi suszone. Wyborny mak biały nada wypiekom delikatności, a dietę bezglutenową uzupełni ziarno amarantusa.

Jak dbać o wzrok? Praktyczne porady

Jak dbać o wzrok? Praktyczne porady

Światowa Organizacja zdrowia szacuje, że na świecie około 284 milionów ludzi żyje z wadami wzroku lub jest całkowicie niewidomych. Co ważne... Czytaj więcej

Producent:

Thumb vivio

Postać:

Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, aby opisy produktów były jak najdokładniejsze. Jednakże może tak się zdarzyć, że niektóre z nich mogą być niepełne. Dlatego też zachęcamy przede wszystkim do zapoznania się z treścią ulotki bądź skonsultowania się z lekarzem lub farmaceutą.

czytaj więcej

Read more icon

Kup w sklepie

Artykuły wybrane dla Ciebie

Dodaj opinię

Opinie użytkowników Supple.pl zawarte w komentarzach stanowią ich subiektywną ocenę i nie mogą być traktowane jako profesjonalne porady medyczne

  • Aneta 2016-03-29 09:38

    Sok z buraka znakomicie wzmacnia mój organizm. Czuję się o wiele lepiej odkąd go piję.Dodaje energii, poprawia pracę jelit, przyspiesza metabolizm. smak soku nie jest moim ulubionym, ale przyzwyczaiłam się do niego. Najważniejsze dla mnie, że działa!

  • Ulka 2016-03-18 21:28

    sok z buraka pije w okresie jesinno-zimowym. to moj naturalny sposob na wzmocnienie odpornosci. sok z buraka pije cala moja rodzinka! polecam wszystkim! jedynym minusem jest smak, ktory moze odpychac co niektorych....

  • pokaż więcej opinii Read more icon

    Zapoznaj się z ulotką Sok Z Buraka

    Wzmacniająca moc buraków

    Buraki znane są większości wyłącznie jako dodatek do obiadu. Cenne wartości odżywcze buraków wciąż pozostają niedocenione. Dlatego następnym razem wybierając się na zakupy, warto pochylić się nad tymi czerwonymi bulwami, które kryją w sobie wiele dobra w postaci witamin, minerałów i związków roślinnych. Zdaniem lekarzy, codzienne picie soku z buraków skutecznie obniża ciśnienie krwi. Składniki zawarte w warzywach biorą udział w procesie powstawania czerwonych krwinek, a także sprzyjają trawieniu oraz wspomagają zbyt leniwy metabolizm. To jednak nie wszystko – rola buraków w naszej diecie jest niezwykle ważna.

    Rubin wśród warzyw

    Burak czerwony, a właściwie burak ćwikłowy, uprawiany jest od dawna. Wcześniej służył jako pokarm dla trzody chlewnej, z czasem buraki znalazły swe miejsce w kuchni, jako dodatek do mięs i ziemniaków. Ale jedzenie buraków wyłącznie w formie surówki to wielki grzech i szkoda dla naszego zdrowia oraz samopoczucia. Za najwartościowszy uważa się świeży sok z buraków. Ze względu na zawartość cennych składników mineralnych lepiej zrezygnować z gotowania warzyw w wodzie – po obróbce termicznej traci swe wartości. O wiele lepiej upiec buraki w piekarniku, po czym wystarczy zdjąć skórkę, by burak był gotowy do jedzenia.

    Niedocenione wartości odżywcze

    Codzienne picie soku wzmacnia odporność dzięki zawartości przeciwutleniaczy (najcenniejsza jest spośród nich betanina), usprawnia pracę układu krwionośnego, wspomaga leczenie anemii, a nawet białaczki. Spożywanie buraków jest szczególnie ważne dla kobiet w ciąży, ponieważ warzywa posiadają sporo kwasu foliowego, żelaza oraz błonnika. Picie soku z buraków przysłuży się również kobietom w okresie klimakterium, ze względu na łagodzenie objawów menopauzy, takich jak postępujące problemy z osteoporozą, kołatanie serca, nagłe migreny i ataki duszności. Osobom gustującym w potrawach, które zakwaszają organizm, również zaleca się częstsze jedzenie buraków z racji ich właściwości zasadowych – buraki stosuje się w dietetyce jako produkty oczyszczające organizm i regulujące pracę jelit.

    Zamiast kawy sok z buraków

    Sok z warzyw służy też jako swoisty napój energetyczny – poprawia samopoczucie dzięki zawartości witamin, koi nerwy i poprawia koncentrację. Powinny sięgnąć po niego osoby, które czują się przemęczone, długo pracują i żyją w ciągłym stresie, a także ci, którzy odczuwają apatię w związku ze zmianami atmosferycznymi. Potas i żelazo to główne pierwiastki, jakie znajdują się w burakach, ale obok nich znaleźć można również magnez, wapń, mangan czy błonnik. Jedzenie buraków oczyści organizm z kwasu moczowego, którego zbyt wysokie stężenie w organizmie doprowadza do niewydolności nerek oraz dny moczanowej.

    Buraki można przyrządzać na wiele sposobów – pieczone lub gotowane, w formie zupy czy soku, jako dodatek lub osobny posiłek. Do dań z buraków można dodać aromatyczną przyprawę myśliwską, która nada posiłkowi mocnego charakteru. Z głodem między posiłkami skutecznie poradzą sobie słodkie figi suszone. Wyborny mak biały nada wypiekom delikatności, a dietę bezglutenową uzupełni ziarno amarantusa.

    Jak dbać o wzrok? Praktyczne porady

    Jak dbać o wzrok? Praktyczne porady

    Światowa Organizacja zdrowia szacuje, że na świecie około 284 milionów ludzi żyje z wadami wzroku lub jest całkowicie niewidomych. Co ważne... Czytaj więcej

    Producent:

    Thumb vivio

    Postać:

    Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, aby opisy produktów były jak najdokładniejsze. Jednakże może tak się zdarzyć, że niektóre z nich mogą być niepełne. Dlatego też zachęcamy przede wszystkim do zapoznania się z treścią ulotki bądź skonsultowania się z lekarzem lub farmaceutą.

    Ranking zamienników Najlepsze produkty - soki