Sok Z Żurawiny

miejsce
w rankingu

--

Sok Z Żurawiny
5.0
opinii: 1

Zapoznaj się z ulotką Sok Z Żurawiny

Żurawina – mały owoc z wielkim potencjałem

Żurawina to mały, wiecznie zielony krzew, który z powodzeniem można uprawiać w ogrodzie. Roślina wydaje drobne, czerwone owoce przypominające borówki, cierpkie i kwaskowe w smaku. Znane są dwie odmiany – żurawina wieloowocowa, najczęściej spotykana oraz żurawina błotna, którą uprawia się również w Polsce. Te niepozorne owoce wciąż nie należą do popularnych, a szkoda. Ich właściwości lecznicze doceniają nie tylko dietetycy, ale także zwolennicy zdrowego jedzenia, kosmetolodzy oraz lekarze.

Żurawina na problemy z pęcherzem

Po żurawinę sięga się najczęściej w momencie obniżonej odporności, podczas przeziębienia lub kłopotów z pęcherzem, a to z powodu sporej ilość witaminy C zawartej w owocach żurawiny. Jej działanie antybakteryjne i przeciwzapalne zostało potwierdzone przez lekarzy. Specjaliści często sugerują spożywanie żurawiny, która efektownie wspomaga leczenie chorób i łagodnych stanów zapalnych układu moczowego, zmniejszając liczbę bakterii e. coli wywołujących zakażenie. Żurawina wspomaga pracę układu moczowego oraz nerek. Jest moczopędna, dlatego oczyszcza organizm z toksyn, wypłukuje szkodliwe pozostałości przemiany materii z pęcherza i tym samym pozwala szybciej wrócić do zdrowia.

Wspomaganie chorób serca

Żurawina sprawdzi się nie tylko podczas przeziębienia czy problemów z pęcherzem. Spożywanie tych owoców przysłuży się również osobom zmagającym się z chorobami serca dzięki zawartości przeciwutleniaczy, w tym flawonoidów. Te z kolei pomagają w utrzymaniu odpowiedniego poziomu cholesterolu we krwi, rozrzedzają krew i pobudzają krążenie. Przeciwutleniacze nie pozwalają też na odkładanie się złogów w tętnicach, stąd zaleca się spożywanie żurawiny osobom z miażdżycą oraz nadciśnieniem.

Żurawina na diecie

Żurawina sprawdzi się jako wartościowy produkt dla osób będących na diecie, których zapotrzebowanie na błonnik i białko wyraźnie wzrasta. Zawartość witamin z grupy B, beta-karotenu i witaminy A oraz takich minerałów, jak wapń, magnez, potas i sód uzupełni zapotrzebowanie na dzienną dawkę tych składników.

Niejedno oblicze żurawiny

Najcenniejsze są świeże owoce żurawiny, które przez kilka tygodni można przechowywać w lodówce. Bardzo smaczna jest suszona żurawina – nadaje się do deserów lub jako zdrowa przekąska. Z owoców żurawiny uzyskuje się również syropy oraz soki bez dodatku cukru, świetnie na przeziębienie, ponieważ rozgrzewają i dostarczają organizmowi potrzebnych do wzmocnienia odporności witamin i minerałów. Żurawina najbardziej znana jest w postaci dżemu, będącego słodko-kwaśnym dodatkiem do potraw mięsnych, serów i pasztetów.

Żurawina będzie świetnym uzupełnieniem codziennej diety o dodatkowe witaminy i minerały. By wzbogacić smak posiłków, warto uzupełnić danie o aromatyczny i zdrowy pieprz cytrynowy. Do potraw warzywnych dobrze dodać wartościowe orzechy pekan, a do dań mięsnych suszony rozmaryn. Zamiast tradycyjnie dodawanych ziemniaków czy ryżu warto spróbować smacznej czerwonej komosy.

Zdrowy tryb życia cieszy się w naszym kraju coraz większą popularnością

Zdrowy tryb życia cieszy się w naszym kraju coraz większą popularnością

Można powiedzieć, że obecnie panuje moda na bycie „fit”. Ale czy na pewno wiemy na czym dokładnie to polega? Czytaj więcej

Podmiot odpowiedzialny:

Thumb vivio

Postać:

czopek

Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, aby opisy produktów były jak najdokładniejsze. Jednakże może tak się zdarzyć, że niektóre z nich mogą być niepełne. Dlatego też zachęcamy przede wszystkim do zapoznania się z treścią ulotki bądź skonsultowania się z lekarzem lub farmaceutą.

czytaj więcej

Read more icon

Kup w sklepie

Artykuły wybrane dla Ciebie

Dodaj opinię

Opinie użytkowników Supple.pl zawarte w komentarzach stanowią ich subiektywną ocenę i nie mogą być traktowane jako profesjonalne porady medyczne

  • Agata 2016-03-09 14:55

    Naturalny!Polecam!

  • pokaż więcej opinii Read more icon

    Zapoznaj się z ulotką Sok Z Żurawiny

    Żurawina – mały owoc z wielkim potencjałem

    Żurawina to mały, wiecznie zielony krzew, który z powodzeniem można uprawiać w ogrodzie. Roślina wydaje drobne, czerwone owoce przypominające borówki, cierpkie i kwaskowe w smaku. Znane są dwie odmiany – żurawina wieloowocowa, najczęściej spotykana oraz żurawina błotna, którą uprawia się również w Polsce. Te niepozorne owoce wciąż nie należą do popularnych, a szkoda. Ich właściwości lecznicze doceniają nie tylko dietetycy, ale także zwolennicy zdrowego jedzenia, kosmetolodzy oraz lekarze.

    Żurawina na problemy z pęcherzem

    Po żurawinę sięga się najczęściej w momencie obniżonej odporności, podczas przeziębienia lub kłopotów z pęcherzem, a to z powodu sporej ilość witaminy C zawartej w owocach żurawiny. Jej działanie antybakteryjne i przeciwzapalne zostało potwierdzone przez lekarzy. Specjaliści często sugerują spożywanie żurawiny, która efektownie wspomaga leczenie chorób i łagodnych stanów zapalnych układu moczowego, zmniejszając liczbę bakterii e. coli wywołujących zakażenie. Żurawina wspomaga pracę układu moczowego oraz nerek. Jest moczopędna, dlatego oczyszcza organizm z toksyn, wypłukuje szkodliwe pozostałości przemiany materii z pęcherza i tym samym pozwala szybciej wrócić do zdrowia.

    Wspomaganie chorób serca

    Żurawina sprawdzi się nie tylko podczas przeziębienia czy problemów z pęcherzem. Spożywanie tych owoców przysłuży się również osobom zmagającym się z chorobami serca dzięki zawartości przeciwutleniaczy, w tym flawonoidów. Te z kolei pomagają w utrzymaniu odpowiedniego poziomu cholesterolu we krwi, rozrzedzają krew i pobudzają krążenie. Przeciwutleniacze nie pozwalają też na odkładanie się złogów w tętnicach, stąd zaleca się spożywanie żurawiny osobom z miażdżycą oraz nadciśnieniem.

    Żurawina na diecie

    Żurawina sprawdzi się jako wartościowy produkt dla osób będących na diecie, których zapotrzebowanie na błonnik i białko wyraźnie wzrasta. Zawartość witamin z grupy B, beta-karotenu i witaminy A oraz takich minerałów, jak wapń, magnez, potas i sód uzupełni zapotrzebowanie na dzienną dawkę tych składników.

    Niejedno oblicze żurawiny

    Najcenniejsze są świeże owoce żurawiny, które przez kilka tygodni można przechowywać w lodówce. Bardzo smaczna jest suszona żurawina – nadaje się do deserów lub jako zdrowa przekąska. Z owoców żurawiny uzyskuje się również syropy oraz soki bez dodatku cukru, świetnie na przeziębienie, ponieważ rozgrzewają i dostarczają organizmowi potrzebnych do wzmocnienia odporności witamin i minerałów. Żurawina najbardziej znana jest w postaci dżemu, będącego słodko-kwaśnym dodatkiem do potraw mięsnych, serów i pasztetów.

    Żurawina będzie świetnym uzupełnieniem codziennej diety o dodatkowe witaminy i minerały. By wzbogacić smak posiłków, warto uzupełnić danie o aromatyczny i zdrowy pieprz cytrynowy. Do potraw warzywnych dobrze dodać wartościowe orzechy pekan, a do dań mięsnych suszony rozmaryn. Zamiast tradycyjnie dodawanych ziemniaków czy ryżu warto spróbować smacznej czerwonej komosy.

    Zdrowy tryb życia cieszy się w naszym kraju coraz większą popularnością

    Zdrowy tryb życia cieszy się w naszym kraju coraz większą popularnością

    Można powiedzieć, że obecnie panuje moda na bycie „fit”. Ale czy na pewno wiemy na czym dokładnie to polega? Czytaj więcej

    Podmiot odpowiedzialny:

    Thumb vivio

    Postać:

    czopek

    Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, aby opisy produktów były jak najdokładniejsze. Jednakże może tak się zdarzyć, że niektóre z nich mogą być niepełne. Dlatego też zachęcamy przede wszystkim do zapoznania się z treścią ulotki bądź skonsultowania się z lekarzem lub farmaceutą.

    Ranking zamienników Najlepsze produkty - soki