Ból znajdź najlepszy produkt

Sporą grupę środków farmakologicznych stanowią leki przeciwbólowe i przeciwzapalne. Ich substancje czynne posiadają zdolność łagodzenia bólu oraz przeciwdziałania stanom zapalnym. Preparaty te są dostępne w różnych postaciach. Można je znaleźć np. w formie tabletek, kapsułek, czopków, ale także żeli, kremów, maści, plastrów czy syropów. Dzięki tak szerokiemu spektrum wyboru, każdy użytkownik może znaleźć wygodną dla siebie formę.

Czy wiesz, że... ?

Wśród leków przeciwbólowych dostępnych bez recepty (OTC) najczęściej spotykanymi substancjami czynnymi są paracetamol oraz ibuprofen. Wykazują one szybkie działanie i dobrze wchłaniają się z przewodu pokarmowego. Dodatkowo środki te działają wszechstronnie, rozprawiając się z bólem różnego pochodzenia, a także odmiennym stopniu nasilenia. Z kolei w składzie leków przeciwzapalnych najczęściej znajdziemy sól sodową metamizolu, ibuprofen oraz diklofenak sodowy. Poniżej prezentujemy preparaty przeciwbólowe i przeciwzapalne pomocne w walce z bólem.

Produkty z kategorii Ból

  • Milifen zawiesina doustna
    4.0
    opinii: 3

    Nie podawałabym dziecku ibuprofenu. Czytałam, że ta substancja wcale nie jest taka dobra, lepiej...

  • Dentinox N
    4.67
    opinii: 3

    Dentinox N to specyfik działający przeciwzapalnie. I dlatego może być wykorzystywany w celach...

  • Duo Stawy MaxiFlex Glukozamina 
    3.38
    opinii: 16

    Ogolnie widzę że część opinii pisana jest z klucza przez trolii z firmy, druga połowa to...

  • Solpadeine kapsułki
    4.0
    opinii: 1

    Podczas miesiączki nie mam innego wyboru. Muszę sięgać po ten lek, bo umieram.

  • Altacet żel
    5.0
    opinii: 1

    Zdecydowanie Altacet żel to mój faworyt. Ostatnio spadłem z drabki, jak mi się wspinać zachciało....

  • Ibuprom RR
    4.33
    opinii: 9

    https://sloneczniexxx.blogspot.com/2018/03/lekarze-ostrzegaja-osoby-po-40-roku.html?fbclid=IwAR3k...

  • Paracetamol Actavis
    4.18
    opinii: 17

    W piątek poszłam na długi spacer! Było naprawdę fajnie, dużo śmiechu i radości... Jednak radość...

  • APAP Extra
    4.29
    opinii: 21

    Wyłącznie APAP Extra to środek , który radzi sobie z bólem migrenowym! Pozostałe wyroby...

  • ArthroStop Classic
    3.27
    opinii: 11

    W coraz starszym wieku zapomina się, że stawy i kości nie są już tak mocne. Dlatego warto o nie...

  • Bufenik
    4.67
    opinii: 3

    jest ok, dobrze i szybko zbija gorączkę u małych dzieci. Łatwo go dostać w aptece i niewiela...

  • Moilec
    2.6
    opinii: 5

    Moilec to produkt o właściwościach przeciwzapalnych. I dlatego można go stosować w celach...

  • Ascodan
    4.64
    opinii: 11

    OK na mocny kaszel, ale wydaje mi się, że to już jest troche zbyt silny lek żeby od niego...

  • Kopiryna
    4.88
    opinii: 8

    Ważnym składnikim produktu Kopiryna stanowczo jest kofeina! Wiecie dlaczego tak sądzę? Ponieważ...

  • Reumaphyt
    4.33
    opinii: 3

    Zdarzają się takie dni, kiedy zmagam się z rozmaitymi bólami. Ale kiedy mam walczyć z bólem nie...

  • Anapran Neo
    4.14
    opinii: 14

    OK na ból głowy, ale w czasie silnego bólu zęba te tabletki juz mi sie nie sprawdziły. Skończyło...