Wszystko, Co Kiedykolwiek Chciałeś Wiedzieć o Robieniu Sześciopaku.

Wszystko, Co Kiedykolwiek Chciałeś Wiedzieć o Robieniu Sześciopaku.

sport kulturystyka siłownia trening

Po prostu rozpocznę i zacznę tam, gdzie trzeba...

Trening ab jest przeceniany.

To prawda.

Za dużo trenujemy abs.

Na siłowni, widzę więcej treningów ab, niż CZEGOKOLWIEK.

 

Widziałem siedmiodniowy trening ab. SIEDMIODNIOWY. Tylko abs. Widziałem facetów wchodzących na siłownię, robiących godzinny trening ab i idących do domu. Całe płyty DVD zostały nagrane o treningach ab. Wszyscy wydają się nawet nie rozważać treningu bez elementów ab. Wszyscy trenują abs. Wszyscy.

Teraz rozumiem – mało jest rzeczy na świecie bardziej pożądanych niż sześciopak, ale jest jeden problem... jesteśmy o wiele za grubi, aby to się liczyło.

Nasz abs siedzi pod naszym tłuszczem brzusznym. Te dwie rzeczy nie idą w parze.

Masz swój abs. ...A dalej masz swój tłuszcz na brzuchu.

Nie ma znaczenia, jak bardzo rozbudowany masz swój ab, jeśli jest zawsze pokryty tłuszczem. To jak spędzenie godzin siedząc na swoim Mustangu GT ’65 nigdy nie wyciągając go z garażu. Więc w czym rzecz, do cholery?

 

Dla większości z nas, oto najbardziej efektywny trening na sześciopak, jaki KIEDYKOLWIEK został napisany:

Rozgrzewka) Idź do spożywczaka

A1) Kup trochę zielonych warzyw

A2) Kup trochę żółtych warzyw

A3) Kup trochę białych warzyw

 

B1) Kup trochę czerwonych warzyw

B2) Kup mięso

B3) Sporządź mięso

 

C1) Pokrój zielone, żółte, białe i czerwone warzywa

C2) Dodaj trochę octu balsamicznego i oliwy z oliwek do swojej kolorowej sałatki warzywnej

C3) I skrop odrobiną cytryny

Zakończenie) Zjedz

Powtórz 100 razy. Napnij swój sześciopak w lustrze.

Odżywianie jest podstawą szczupłej sylwetki. Szczupła sylwetka jest podstawą widocznego sześciopaku. Więc jeśli chcesz sześciopak – pierwszym i najważniejszym krokiem jest rozważny plan odżywiania.

Okej. Cieszę się, że już się rozumiemy.

Teraz przejdziemy do DRUGIEGO kroku pięknego sześciopaku czyli trening metaboliczny wytrzymałościowy angażujący całe ciało.

Ambitny, agresywny trening, który sprawi, że się spocisz lepiej zadziała na Twój tułów niż brzuszki. Ten rodzaj ćwiczeń spala ogromne ilości kalorii, rozbudowuje mięśnie i oddziałuje na Twoje hormony, które realnie pomogą Twoim mięśniom.

I skoro już tu dotarliśmy, TRZECIM najbardziej efektywnym krokiem, aby zrobić sześciopak jest odpoczynek i regeneracja – niedoceniony bohater odchudzania.

Nie będę się z Tobą tutaj pierdolić. Pierwsze trzy najbardziej efektywne kroki, aby zrobić sześciopak nie mają nic wspólnego z treningiem ab. Nic. Zero. Nada.

Okej.

Świetnie.

Więc jeśli udoskonaliłeś swoje odżywianie, ustaliłeś wymagający i dobrze periodyzowany trening wytrzymałościowy na całe ciało, odpoczywasz i regenerujesz się odpowiednio ORAZ chcesz wcielić w życie rozsądną ilość treningu ab, to w porządku. Formowanie swojego abs w niezwykły okaz rozkosznego seksapilu jest bardzo dobrym celem.

Źródła zdjęć:

https://www.instagram.com/tomoeffectfitness/

https://www.instagram.com/celestebuguinha/

https://www.instagram.com/sabit6967/

 

Ranking zamienników Najlepsze produkty - trening

Treści znajdujące się w serwisie supple.pl powstały po to, aby polepszyć kontakt jego Użytkownika z lekarzem, a nie po to, aby go zastąpić. Wynika to z informacyjno-edukacyjnego charakteru serwisu. Jeszcze przed zastosowaniem się do porad opartych na wiedzy specjalistycznej, w tym zwłaszcza medycznej, a zawartych w prowadzonym przez nas Serwisie wskazane jest bezwzględne zasięgnięcie opinii lekarza. Administrator nie ponosi konsekwencji wynikających z praktycznego wykorzystania zawartych w Serwisie informacji.